Aşk Mesajları

Suskun bir güle sormuşlar.Sevmek ve unutmak nedir? Sevmek kayadan su almak kadar zor. Unutmak sudan kaya yapmak kadar imkansız..

Eger su an yaninda olma imkanim olsa;Gözlerim Gözlerine bakacak bir yol bulsa ;Bir Dokunusa hasret dudaklarim;Dudaklarinda bulussa;istemem bitmesin bu Gece; Yarinlar bizim olsa!!!

Yap dediler yaptım öl dediler öldüm ama galiba becerememedim neden çünkü onu çok sevdim

Bu gece bir gemi gelecek bu limana,biliyorum sen yine gelmeyeceksin.hani içinde bir hasret yeli estiğinde gelirim demiştin ya içimde fırtınalar kopuyor nerdesin?...

Aşk...aşk nedir bilir misin sen?hayır asla bilemezsin ..çünkü aşk sennnle göz göze gelmektir...

Kalbim senin elinde ! Nefesim senin dudağında ! Hayalim senin hayallerinde ! Ben hep sende yim ! SEN NERDE SIN ...

kAlBİm SeNı UtUcAk KaDaR aDiSe GuRuDUm OnU pArcAlAyAcAK KaDaR Asildir

AGAÇALAR YAPRAKLARINI DÖKERKEN İNSANLAR SEVDİKLERİNİ DÜŞÜNÜRKEN AGLARMIŞ

Sevdiğim birgün sordu bana aşk nedir diye sustum bilemedim düşüneyim biraz zaman istedim birgün yolda yürürken tek başıma dargın bir halde birden bir adama çarptım dönüp özür dilemek için birde ne göreyim adamdı zalim sevdiğim yanında o an buldum cevabımı ve eğildim zalim sevdiğimin kulağına dedim ya güzelım aşk bir ızdıraptır ve allah öyle bir sonbahar günü canımı alsınki sevdiğim kız mezarıma getirecek çiçek bulamasın.

Ne seni unutturacak kadar zaman geçecek ne de geçen zaman seni unutturmaya yetecek bırakıp gitsende unuturum sanma zaman alışmayı öğretir unutmayı asla..